Min Gröna Blogg med hjärta och glädje - Vihreä Blogini sydämellä ja ilolla

_______________________________________________________________________________________________________________________

Vi kan ändra vårt sätt att tänka. Genom positivt tänkande och rätta val kan vi hjälpa oss själva, varandra och Moder Jord. Vi behöver lära oss använda hjärtat istället för hjärnan. Vi är kärleksfulla varelser och kärleken har en enorm kraft. Det som bottnar i kärlek kan inte bli fel. Vi kan ändra den negativa utvecklingen på vår planet och tillsammans uppnå förändring till det bättre. ________________________________________________________________________________________________________________________

Välkommen till bloggen som skrivs med hjärta och glädje - Tervetuloa blogiin jossa sydän ja ilo hallitsee - Welcome to my blog : )

tisdag 17 april 2012

Tarot, coaching och andlighet

Jag har tidigare i vår berättat om att jag äntligen har gått en tarotkurs och nu övar mig att ge Vägledning med Tarot. Från tidigare har jag en coachutbildning som livscoach. Under coachutbildningen utvecklades jag mycket som person och jag fick tillgång till värdefulla redskap. Men jag har hela tiden kännt att det inte riktigt är det jag vill syssla med. Däremot har jag vetat att det kommer att vara bra att ha utbildningen med mig i bagaget. Nu, några år senare visar det sig varför. Att coacha ur ett andligt perspektiv är min grej! Att förena Tarot, esoterisk astrologi och livscoaching. Det är min grej! Min själ sjunger av lycka nu när har förstått detta. Jag kan bara ana vad detta kan leda till.
Jag är inte lastgammal men jag önskar verkligen att jag skulle ha kunnat ge mig själv denna möjlighet tidigare. Att jag tidigare i livet skulle ha vågat ta fram det jag visste innerst inne! Jag skulle vilja kunna säga att jag har trettio års erfarenhet av vägledning med Tarot.  Så är dock inte fallet, utan jag får göra det bästa av situationen nu. M
an måste ha levat själv i både med och motgång för att riktigt kunna förstå helheter och hjälpa andra att hjälpa sig själv. Och öva, öva, öva - det är nyckeln till att bli riktigt bra. Det är det enda sättet.
Ibland har man själv svårt att se sin egen situation och att hitta lösningarna som man så väl behöver. Om man t.ex. står inför en ny utmaning kan Tarot hjälpa att möta det som kommer på bästa möjliga sätt.
Så gott folk - tvivla inte. Beställ en Tarot-tolkning. Nu gäller övningspris och mera info får du när du klickar här under
fliken Tarot.





Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...