Min Gröna Blogg med hjärta och glädje - Vihreä Blogini sydämellä ja ilolla

_______________________________________________________________________________________________________________________

Vi kan ändra vårt sätt att tänka. Genom positivt tänkande och rätta val kan vi hjälpa oss själva, varandra och Moder Jord. Vi behöver lära oss använda hjärtat istället för hjärnan. Vi är kärleksfulla varelser och kärleken har en enorm kraft. Det som bottnar i kärlek kan inte bli fel. Vi kan ändra den negativa utvecklingen på vår planet och tillsammans uppnå förändring till det bättre. ________________________________________________________________________________________________________________________

Välkommen till bloggen som skrivs med hjärta och glädje - Tervetuloa blogiin jossa sydän ja ilo hallitsee - Welcome to my blog : )

måndag 19 september 2011

Vinstdragning :D



Så gick det till:


Jag skrev små lappar med deltagarnas namn




så rullade jag varje lapp till en rulle och fäste med lite tejp




varefter de lades i en vas och Mr Fortune drog en vinnare :D




Trumvirvel...Da Da Da Da Da Da Dammmmm...och vinnare är






Grattis! 

Maria har vunnit Litte Grandmother's nya bok Message for the Tribe of Many Colors.
Vinnaren har kontaktats personligen.


Jag och mitt blivande företag vill rikta ett hjärtevarmt TACK till samtliga deltagare.
Det var roligt med tävling och en glädje att ge bort ett viktigt budskap. Vi kan se fram emot fler tävlingar framöver så välkommen igen!







2 kommentarer:

Marina sa...

Grattis till Maria!! Vilket roligt inlägg Pia när du med bilder visar hur du gjorde. :) Massor Lycka till med företaget, ska bli jättespännande att se vad du har för produkter. Kram!

Pia - My Green Blog sa...

Kul Marina, att du gillade det! Jag är alltid noga med att saker och ting skall gå rätt till så jag ville redovisa för hur vi gjorde.

Det är spännande tider vi människor lever nu och för mig personligen är varje dag helt super intressant! Just nu håller jag på med lönsamhetskalkylering. Jag trodde aldrig att jag skulle tycka att sådant är intressant men med en bra lärare så är även det möjligt :)

Vi får ge oss till tåls ännu en tid medan jag går utbildningen till slut. Sedan blir det gasen i botten med förverkligandet :)
Tack Marina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...