Min Gröna Blogg med hjärta och glädje - Vihreä Blogini sydämellä ja ilolla

_______________________________________________________________________________________________________________________

Vi kan ändra vårt sätt att tänka. Genom positivt tänkande och rätta val kan vi hjälpa oss själva, varandra och Moder Jord. Vi behöver lära oss använda hjärtat istället för hjärnan. Vi är kärleksfulla varelser och kärleken har en enorm kraft. Det som bottnar i kärlek kan inte bli fel. Vi kan ändra den negativa utvecklingen på vår planet och tillsammans uppnå förändring till det bättre. ________________________________________________________________________________________________________________________

Välkommen till bloggen som skrivs med hjärta och glädje - Tervetuloa blogiin jossa sydän ja ilo hallitsee - Welcome to my blog : )

fredag 1 oktober 2010

Att bli följare till min blogg

De har gjort det enkelt här på Blogspot att bli följare till en blogg. 
Om du är inloggad är det bara att klicka antingen till höger här i min blogg eller längst upp i övre marginalen på "Följa". Då kan du enkelt följa varje gång jag gör ett nytt inlägg. 
Om du inte är inloggad så klickar du i högermarginal där det står "Följ med Google Friend Connect" och på den nya sidan som kommer upp klickar du "Skapa ett nytt Google konto". Det kostar ingenting och det är behändigt för du kan göra ditt blogg-läsande på flere bloggar mycket enkelt via denna funktion.

Jag och också andra bloggare, kan på samma enkla sätt hitta till din blogg när du blir följare till min blogg. Det är bara att klicka på de olika "följarna" i en blogg, så hittar man t.ex. nya idéer, inspirerande tankar, likasinnade och ibland till och med nya vänner.

Du är varmt välkommen att bli följare till min blogg! Bara ett litet klick, så är du det! 
Du gör mig dessutom så väldigt glad i hjärtat med ditt klick!







4 kommentarer:

Maria Björkman sa...

Jag är ju redan en av dina följare, och jag gillar din blogg skarpt. Tack för den!

Pia - My Green Blog sa...

Ja Maria, jag är tacksam för att du är en av mina följare och för att du tittar in!
Tanken med inlägget var att berätta för sådana som inte vet, hur man blir följare. Och så, naturligtvis, att eventuellt få någon ny följare. Så blev det tyvärr inte, men jag lever i hoppet :D

Maria Björkman sa...

Det kommer. Och tänk också så, att flera antagligen följer bloggen i det tysta, utan att det syns. Så gör jag ofta i början när jag hittar en ny blogg. Jag följer den anonymt ett tag, för att bilda mig en uppfattning. Sen kan hända att jag offentliggör mitt följande, eller också slutar jag följa. Det är bättre, än att haka på och börja följa offentligt direkt och sen kliva av, tycker jag.

Ha hopp!

Pia - My Green Blog sa...

Du har rätt Maria! Det var pessimisten i mig som tittade fram där lite. Tålamod behövs även i bloggandet ibland liksom i livet i övrigt :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...