Min Gröna Blogg med hjärta och glädje - Vihreä Blogini sydämellä ja ilolla

_______________________________________________________________________________________________________________________

Vi kan ändra vårt sätt att tänka. Genom positivt tänkande och rätta val kan vi hjälpa oss själva, varandra och Moder Jord. Vi behöver lära oss använda hjärtat istället för hjärnan. Vi är kärleksfulla varelser och kärleken har en enorm kraft. Det som bottnar i kärlek kan inte bli fel. Vi kan ändra den negativa utvecklingen på vår planet och tillsammans uppnå förändring till det bättre. ________________________________________________________________________________________________________________________

Välkommen till bloggen som skrivs med hjärta och glädje - Tervetuloa blogiin jossa sydän ja ilo hallitsee - Welcome to my blog : )

onsdag 18 augusti 2010

Min blogg visas inte korrekt i alla webbläsare just nu

Jag beklagar eventulla störningar i bloggen för tillfället. 

Problemen började på kvällen tisdagen den 17 augusti och är värst i Google Chrome och mindre i Internet Explorer.
Bäst visas bloggen just nu i Mozilla Firefox. Jag beklagar verkligen motgångarna. Jag har varit i kontakt med Google men jag har ingen aning om hur länge det tar att få svar därifrån och jag har ingen möjlighet att själv spåra problemet så vi tvingas att stå ut med detta för tillfället . 
Jag kan bara be er att använda Firefox så länge. Tack för ert tålamod :)

Andra bloggare: lämna gärna en kommentar om ni har haft liknande problem.




Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...