Min Gröna Blogg med hjärta och glädje - Vihreä Blogini sydämellä ja ilolla

_______________________________________________________________________________________________________________________

Vi kan ändra vårt sätt att tänka. Genom positivt tänkande och rätta val kan vi hjälpa oss själva, varandra och Moder Jord. Vi behöver lära oss använda hjärtat istället för hjärnan. Vi är kärleksfulla varelser och kärleken har en enorm kraft. Det som bottnar i kärlek kan inte bli fel. Vi kan ändra den negativa utvecklingen på vår planet och tillsammans uppnå förändring till det bättre. ________________________________________________________________________________________________________________________

Välkommen till bloggen som skrivs med hjärta och glädje - Tervetuloa blogiin jossa sydän ja ilo hallitsee - Welcome to my blog : )

lördag 29 januari 2011

Fyndat ny tvättkorg

Vi har egentligen inte haft någon ordentlig tvättkorg sedan vi flyttade ihop. Dels för att renoveringen ännu pågår och dels för att jag inte hittat en sådan som jag gillar. Den senaste tiden har jag börjat längta efter en och funderat på att den jag kommer att skaffa behöver vara av naturmaterial typ rotting eller korg. Med lock och handtag. Med tanke på feng shui är detta viktigt. Att man slipper se kläderna men att den ändå inte är för tät och att den utseendemässigt smälter in i övrig inredning.
I går hittade jag den! Den är av rotting av odlad bambu och ytbehandlad med vitpigmenterat lack. Där stod den, nyinkommen, i en Pentik affär. Precis en sådan jag visualiserat :D



Foto: My Green Blog - Pia








Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...