Min Gröna Blogg med hjärta och glädje - Vihreä Blogini sydämellä ja ilolla

_______________________________________________________________________________________________________________________

Vi kan ändra vårt sätt att tänka. Genom positivt tänkande och rätta val kan vi hjälpa oss själva, varandra och Moder Jord. Vi behöver lära oss använda hjärtat istället för hjärnan. Vi är kärleksfulla varelser och kärleken har en enorm kraft. Det som bottnar i kärlek kan inte bli fel. Vi kan ändra den negativa utvecklingen på vår planet och tillsammans uppnå förändring till det bättre. ________________________________________________________________________________________________________________________

Välkommen till bloggen som skrivs med hjärta och glädje - Tervetuloa blogiin jossa sydän ja ilo hallitsee - Welcome to my blog : )

måndag 7 mars 2011

Prioriteringar

Foto: kevin.j.
Det är lätt att gå vilse i livet. Det finns många fler än jag som någon gång har kommit på villovägar. Ibland behöver  man stanna upp och fundera över sina livsprioriteringar. Jag vill dela med mig av ett budskap som en väninna till mig emottagit som kanal under en kanalisering den 31 mars 2010 då Jesus Kristus ville påminna om följande:

"Kärleken, mitt barn, kärleken är det enda som är det mest betydelsefulla i dig, i ditt liv. Så låt din kärlek uttryckas och låt kärleken uttryckas inför dig, mottag den och vet att det är aldrig det du utför som är det mest betydelsefulla utan just hur du uttrycker din kärlek samt mottager den kärlek som uttrycks inför dig. Kärleken i dina tankar, i dig, om dig och för dig. Kärleken du tillåter ditt hjärta fyllas med. Kärleken i dina val, beslut, i dina handlingar, låt din centrering ligga i detta. Låt dig ej störas av förväntningar, krav, prestation eller överambition. Bara låt kärlekens nyckel göra sina vridningar inifrån och ut. Du kan sluta fred med just överambitionen, förväntningarna och kraven. Du är du och du är älskad, mitt barn."







Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...