Min Gröna Blogg med hjärta och glädje - Vihreä Blogini sydämellä ja ilolla

_______________________________________________________________________________________________________________________

Vi kan ändra vårt sätt att tänka. Genom positivt tänkande och rätta val kan vi hjälpa oss själva, varandra och Moder Jord. Vi behöver lära oss använda hjärtat istället för hjärnan. Vi är kärleksfulla varelser och kärleken har en enorm kraft. Det som bottnar i kärlek kan inte bli fel. Vi kan ändra den negativa utvecklingen på vår planet och tillsammans uppnå förändring till det bättre. ________________________________________________________________________________________________________________________

Välkommen till bloggen som skrivs med hjärta och glädje - Tervetuloa blogiin jossa sydän ja ilo hallitsee - Welcome to my blog : )

söndag 20 mars 2011

Sunrise

Idag är en riktig vårdag! Jag har varit ute och njutit av solen och lyssnat på fåglarna och takdropp. 
För övrigt har jag tröttnat på läget i världen. Vad är det för värld vi lever i? Det är hemska saker som pågår. En del krigar och dödar varandra och andra kämpar för sitt liv, hemlösa och med rädsla för att utsättas för strålning. Men jag kan inte sitta här handlingsförlamad utan måste pyssla på med mitt. Så är det bara. Livet går vidare. Ändå känns det som om världen håller andan och bara väntar. Jag skall försöka sprida lite solsken i alla fall. Kram på er!







Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...